Nemrég országmimázs-konferenciát szervezett a szakértő nagyérdemű. Összejöttek turisztikai szakemberek, borászok, a gasztronómia nagy nevei, divattervezők és egyéb műkedvelők. Céljuk volt, hogy a hagyományos "paprika, puszta, Piroska" (gúnyosan 3Pnek nevezik) országimázstól elmozdulva egy modernebb, vállalhatóbb és izgalmasabb Magyarország-képet alkossanak meg a külföldi turisták és mi magunk számára is.
Ahogyan mondták: a legfontosabb, hogy mi magunk is szeressük a helyet, ahol élünk. A fő értékeink között van a gasztronómiánk, a boraink, a divat. Ezekből nemzetközi szinvonalú termékeket és szolgáltatásokat kell létrehozni, s ha a nagyvilág érdeklődésére nem is számitunk, bizzunk a helyi keresletben, a környékbeli országokból idelátogatókban.
A legjellegzetesebb vonzerőinket a fenti kép jól összefoglalja. Nagy kelletje van a budapesti romkocsmáknak, ahol szedett-vetett bútorokon ülve, háborús hangulatú gangos házakban iszogathatnak a fiatalok (és idősebbek). A fürdőink, fesztiváljaink, Budapest és a Balaton vonzerejét nem kell bemutatni.
Ha valakit még nem győztünk meg, olvassa el az egész cikket itt.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése